21 september

Hej hej!

Nu är jag hemma, jag har varit det en stund. Det blev bara 1 ½ timme över tid, så jag kom inte hem så sent. Snart kommer Martin hit då ska jag, Linus och Martin åka till Jysk och kolla lite på vardagsrums möbler. Förhoppningsvis är dom bra, för idag var det halva priset på dom. :) Var och kollade på det förra veckan men ska kolla lite extra nu när de blev så billigt. :)

Måste gå och byta om nu, dom stänger om en halv timme!


                                            Jag har kul på jobbet..







milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Bra bild. Det syns när du är naturlig och avslappnad.

2009-09-21 @ 18:50:19
Postat av: linda

snygging ;)

2009-09-21 @ 19:21:27
URL: http://tjoorven.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

sötnos

2009-09-21 @ 19:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0