2 september

Bad day

Ja det är precis vad det är idag. När klockan ringde imorse var jag inte alls pigg och ville inte alls jobba trotts att jag la mig innan 10 igårkväll. Frukosten i bilen var inte alls god, man kan inte ha ost på macka. Det blir bara degigt. Nu på förmiddagen har jag mått illa och haft ont i huvet, hoppas det går över nu när jag får i mig mat.

Jag har även ringt min förra hyresvärd och frågat hur det går med gamla lägenheten, om det är någon som vill ha den. Dåliga nyheter på den fronten.. Dom har lagt ner allt med att försöka få den uthyrd, eftersom det ska bli bostadsrätt och ingen har velat haft den nu när den har varit ute på internet. "vi har lagt den här lägenheten lite på is.."
JA FAN VAD KUL, EN DUBBELHYRA TILL! Vi får ju inte ens chans att bli av med den tidigare.. Dåligt..

Blä dag!!!






milla.

Kommentarer
Postat av: Therese

Fy vad dåligt av dem, då kunde de ha släppt den om de var så att de visste om att de inte skulle hyra ut den.

2009-09-02 @ 12:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0