2 september

Hoho..

Det här kommer bli ett onödigt inlägg men jag har inget att göra så jag tänkte skriva några radet. Jag måste skaffa tvkanaler så man kan glo på tv på kvällarna. Jag ringde Tele2 förut idag och frågade om dom hade något avtal med hyresvärdarna i den här fastigheten men det hade dom inte så med dom blev det inte.

Det var lite synd för vi har redan en box från dom, då hade vi sluppit köpa en box. Jag ska ringa hyresvärden imorgon och höra med dom vilka dom har tvavtal med..


Aja, tjarå!

                    
                      Lite jobb som jag har gjort sen jag började efter semestern..







milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Du måste kolla Lyxfällan i morgon, torsdag. Det handlar om Eskilstunapar. Du såg ju bilen i stan tidigare under året. Nu kommer programmet http://ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/1.465653

2009-09-02 @ 22:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0