17 september

Trött

Ja nu är jag trött. Idag på dan har jag inte gjort så mycket. Strax innan 4 började jag fixa med smörgåstårtan, efter det var det fort in i duschen och sen fixa sig lite snabbt. När jag var klar plockade jag fram tallrikar, glas, fika och allt de där som behövs för att fira en födelsedag.
Sen började folk komma, det blev fika och massa prat. :)

Emil och Madde stannade kvar när alla hade dragit, Anna och Martin kom även över. Vi kollade på Idol och nu sitter jag och Anna och gäspar i soffan.



         Linus blåser ut ljus, och så där blev smörgåstårtan..

             Lite mingel, fick kort på alla som var här förutom,
                mamma, Lars, Therese och Linus mormor..

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer
Postat av: mamma

det var ett trevligt kalas :)

2009-09-19 @ 14:16:20
Postat av: sussu

gratta linus i efterskott =)

2009-09-24 @ 07:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0