17 september

ÅH!

Ja ni ser rätt, klockan är lite mer än halv tre och jag sitter här och uppdaterar redan igen. Jag hade gått och lagt mig för att somna, vilket jag gjorde men vaknade av att jag låg och hosta sönder. Skulle inte förvåna mig om jag har väckt halva jävla Strängnäs. Och jag är svin trött så jag vill bara krypa tillbaka till sängen och sova men de går inte.
Jag sitter i köket och ska dricka lite te, hoppas det mjukar upp halsen.

Jag tycker så synd om mig själv nu så jag ska ge er detaljer så ni lider med mig! Jag hostar och hostar, de kommer upp slem som jag spottar ut men de kommer bara mer och mer. Känns fan som jag ska kvävas. Jag harklar och hostar, hostar och harklar men de går fan inte över.

Så som sagt, nu sitter jag i köket och dricker te.
När det är slut tänkte jag lägga mig igen och försöka sova.

Hoppas det går bra, natti natt!






milla.


Kommentarer
Postat av: tjoorven

fy, ja har varit lika dan i halsen ett tag nu... inte skojigt.. hoppas du blir frisk snart gumman... kram

2009-09-17 @ 19:54:30
URL: http://tjoorven.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0