15 september

God morgon

Ja, det är det i alla fall för mig. Jag är hemma idag med och jag har haft migrän nu på morgonen. Otur i turen, lite fel men jag var tvungen att vända på det. Det är ju otur att jag får de, för det är inte alls kul men de är tur att jag får de när jag ändå är hemma så jag slipper att vara borta bara en dag och få karensdag.

Just nu ligger jag i soffan och glor på Våra bästa år, kanske världens sämsta serie men man måste kolla på det när man ändå är hemma. Det är en serie som man kan följa utan att se den varje dag, det händer inte så mycket. Det gör inget om man missar några veckor det är bara att kolla när man kan så hänger man med. ;)

Nej nu ska jag knapra lite piller, har ont i huvet!


                                      Yeah, sjukling!





milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0