15 september

Tjabba tjena hallå

Jag ligger i soffan och glor på tv. Varför går det inget bra? Mamma sitter i köket och syr gardiner till oss. Världens bästa mamma! :)

Förut kom Natta hit, vi gjorde potatis och löksoppa som blev god. Sa dom i alla fall. ;) Såg inte ut som att dom led när dom åt den så jag tror nog den var de. ;) Hon var här en stund till efter maten sen kilade hon iväg och träffade sin kusin.

Snart kommer Linus hem. Jag tyckte lite synd om honom igår när jag gick och la mig i sängen. Jag låg och hosta som en tok och han skulle upp vid 5 imorse. Jag försökte låta bli att hosta men lyckades inte så bra. Jag erbjöd mig att lägga mig på soffan ett tag men han tyckte inte de var så jobbigt. :)

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0