15 september

Frulle

Jag har fått i mig frukost men tyvärr känner jag ingen smak, helt värdelöst. Jag köpte en yoghurt som verkade vara skit god. Smaken ska vara persika, ananas, päron och aprikos. Låter ju skit gott men jag kan inte säga om det är gott, har smakat den några gånger nu men aldrig känt någon smak. Får köpa den igen när jag fårr tillbaka smaken i munnen.
Fast idag var det lite bra att jag inte har någon smak, för när jag fick migrän imorse så var jag ju tvungen att ta medicinen och den smakar så jävla äckligt men de slapp jag idag. ;)

Sen har jag fått reda på en tråkig nyhet idag. :P Jag läser en blogg som ska läggas mer, eller har gjort det nu. Hon som skrev den var anonym så jag har ingen aning om vem personen var men hon skrev i alla fall om andra bloggare. En skvallerblogg.. Det finns många såna men den här hade jag fasnat för. Hon kommer att ha kvar den så man kan läsa det hon har skrivit. Även fast jag har läst bloggen så kommer jag gå in och läsa igen, den är riktigt rolig! I alla fall om man har läst dom bloggar som hon har skrivit om..
Om ni också vill läsa det som har skrivits gå in på den. ;) http://nbitchie.blogg.se/


                         Min frulle som inte smakade något..







milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0