14 september

PUH!

Idag har det inte blivit så mycket uppdateringar fast jag har varit sjuk, men jag har faktist inte varit hemma idag. Jag och mamma bestämde oss för att åka till IKEA. Gick runt där och hittade lite. :)

Vi åkte ganska sent så vi kom hem ganska sent. Mamma har fixat mat och diskat medans jag och Linus har skruvat och plockat med grejor. Kanske inte var de smartaste när jag är sjuk men nu är det gjort och försent att ta tillbaka. ;)
Men nu har vi i alla fall ett sovrum som ser ut som ett sovrum och inte ett rum där man har ställt in allt i.

Imorgon kommer mamma över och syr gardiner åt oss, men imorgon blir det lugnt för mig. Måste vila upp mig..

 


   Måste spänna fast grejorna så dom inte ramlar och går sönder. ;)






milla.


Kommentarer
Postat av: mamsen

Jag hoppas att du kan sova till natten, det är du värd nu efter en dag med mycke hosta o rinnande näsa, hoppas det blir bättre!!! Tack för idag :)

2009-09-14 @ 22:09:53
Postat av: Lars

Krya på dig, Milla. Det är inte roligt att vara förkyld :-(

2009-09-15 @ 07:29:27
Postat av: Therese

Hörde att ni var uppe hos Tommy o lånade kärran..lilla du, du skulle behöva ligga och ta det lugnt och bli ompysslad istället ;-))

Jag gör smörgåstårtan i morgon kväll och kommer ned med den.. vad är det mer ni vill ha ??

2009-09-15 @ 08:42:51
Postat av: Trice

Sv: Mina "händelser" försvinner tyvärr också. Fattar inte varför blogg.se gjort om så det blir på det viset.



Ha en bra dag!

2009-09-15 @ 11:01:09
URL: http://trixietrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0