13 september

Blä

Jag är lite förkyld kan man säga. Näsan är helt täppt så jag kan knappt andas, jag andas jättehögt har jag märkt. Sen vet jag inte om jag har ont i halsen, jag har precis vaknat så det kan ju vara de. Sen har jag nog lite lock för öronen..

Idag när man gick upp var det riktigt skönt att gå upp och gå igenom hallen. Inga saker i vägen och en lurrvig mjuk matta att gå på. :) Jag tänkte få i mig lite frukost nu snart för idag ska jag till Eskilstuna en sväng. Sen vid 17 har vi tvättstugan.. Hade den ju förut i veckan men då tvättade jag bara underkläder och jobb tshirtarna, det var några kläder som blev tvättade men det finns en hel del annat att tvätta.


                 Ska jag gå och bli sjuk nu?







milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0