13 september

Mysiskläder

Jag är hemma ifrån min visit i Eskilstuna, och jag mår inte bättre. Så fort jag anstränger mig så blir jag helt slut ikroppen. Och vi ska tvätta idag. :( Måste även till affären och inhandla lite saker till middagen som blir idag. Det är inte bestämt vad som ska ätas men jag vet att vi kommer behöva gå till affären i alla fall.

Just nu håller jag på att värma på lite mexicansoppa, tänkte att det skulle vara bra för min förkylning. Varmt för halsen och lite starkt så näsan mjukar upp sig lite.

Ikväll ska jag dricka te och glo på tv.


       Jag just nu och så kommer jag se ut hela kvällen..







milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Helt randig, som en polkagris. Snyggt :-)

2009-09-13 @ 16:19:28
Postat av: tjoorven

e ju inte skoj att vara sjuk, själv har ja ont i halsen.. men kläderna såg ju mysigt ut och te e ju inte fel :)

2009-09-14 @ 14:36:07
URL: http://tjoorven.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0