12 september

God morgon

Eller det var för ett tag sen, jag vaknade faktist redan vid 7 och var pigg. Det är ju typiskt när man är ledig och vill sova ut. Jag tänkte att det går inte, måste somna om och sova lite till det är ju fan lördag. Så jag somnade om till 10 i alla fall.

Igår efter vi hade kollat på Kändisdjungeln, som btw var skit dåligt.. Tänkte vi att vi skulle lägga oss och när vi börjar släcka ner så plingar det på dörren. Det var en liten tonåring som var ute och hängde. Det var Philip (Linus lillebror) som ville ställa in moppen någonstans sen frågade han om han fick sova här och de fick han självklart, om han ringde och berättade de för päronen först.
När vi hade ställt in moppen i förrådet drog han ut en lite stund, tror han och hans kompis hängde med nåra tjejer. ;) Antar att alla tjejer är galna i honom, han är en riktigt sötis.

Jag hör att dom har satt på Idol avsnittet som jag missade så nu ska jag kila och glo på det. ;)

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0