12 september

Puh!

Idag har vi hållt igång hela dagen. Det tar sån jävla tid att fixa med allt, men vi har varit duktiga. Vi började vid 12 och slutade vid 8 på kvällen. Då har vi varit och handlat saker till sänggavel, hämtat saker hos Linus föräldrar, satt upp hatthyllan, drapperierna i hall och halva rummet, gjort sänggavel, satt upp "baren", städat lite och burit saker till förrådet. Som sagt vi har fått en hel del gjort.
För er som har varit här så kan jag säga att det står inte massa grejor i hallen längre. Den har blivit skit stor, ekar nästan. :P Nu vill jag bara till IKEA igen så man kan fylla ut tomrummen men de får bli när lönen har kommit. Usch, de lär långt kvar. :( Jag vill dit nu nu nu! ;D

Ikväll kom Natta förbi en stund, vi kollade på en film som gick på tv och moffade massor. Ska nog snart lägga mig, är riktigt slut..

 

Natti natt!

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer
Postat av: mamsen

Så duktiga ni har vare...det är jobbigt att fixa alt, men nu måste jag komma o titta:)

2009-09-13 @ 11:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0