11 september

Fredag

Fan vad skönt att det är fredag och att man har slutat jobbet. Slutade halv 4 idag så jag var hemma lite tidigare. :) Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, får se vad jag blir sugen på.
Jag hade tänkt att fixa lite här hemma men har ingen som helst lust, inte själv i alla fall och Linus vill inte göra de förens imorgon. Måste till gamla lägenheten och hämta drapperiet som vi hade vid sängen.

En sak vet jag i alla fall vad jag ska göra idag och de är att kolla på gårdagens Idol, jag gick och la mig i första pausen. Men med den nya boxer som vi fick i veckan kan man spela in avsnitt och det gjorde jag. :)

 

Skriver lite mer senare, när jag har något att komma med. Tja!

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0