11 september

Idol avklarat

 

Och lika roligt som vanligt, och lika roligt att höra folk som kan sjunga. :)

Nu är det Kändisdjungeln som rullar på våran tv. Förut idag när jag kom hem och satte på tvn så var de en Pippi film som gick. Då sa Kalle att hon som spelade Pippi då ska vara med i de här programmet ikväll. Vad glad man blev när man såg henne, i alla fall jag. Jag älskar Pippi så står hon där fast 40 år äldre men man ser fortfarande att det är hon, samma smile fast med lite gulare tänder. ;)

Ni måste ju hålla med om att Pippi filmerna har varit en stor del av ens barndom. Jag kollar gärna på det nu nåra år senare. Kanske inte den bästa kvaliten på filmen men dom är fortfarande bra. :) Jag vill ha alla filmer, så alla nu vet ni var jag önskar mig i julklapp. ;)

                   Förr och nu, visst ser man på smilet?






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0