1 september

Ischlo pischlo!

Haha, nu har jag äntligen fått sett Kenny Begins. Så jävla rolig! Fast man måste nog ha sett serien för att man ska tycka det, och det har jag gjort ett antal gånger. Jag har den på VHS men jag sist jag letade hittade jag inte den. :(
Haha, jag satt nog och garvade mest. Killarna verkade bara tycka att den var rolig ibland. Vi har lånat den av Emil och Madde. Hoppas dom inte kommer sakna den för den här ska vara kvar hos mig ett tag, jag måste se den flera gånger. Så måste jag även hitta den där VHSfilmen med alla avsnitt och ha ett litet Kenny Starfigther maraton.

Nu ska jag plocka lite med mina kläder, det kommer ta ett bra tag så efter det är de lägg dax..


                              Bästa filmen!!!







milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Kennys utrustning är verkligen plockad från loppis. Gammal hockeyutrusning, hårtork och prylar från hushållet. Bra fantasi har dom.

2009-09-02 @ 06:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0