1 september

Redan tillbaka

Jag måste bara skriva igen. Jag läser ganska många bloggar och är insatt i vad som skrivs och vem som bråkar med vem. Dom flesta jag bloggar jag läser är för att det är roligt, dom gör ju bort sig helt. Man skrattar liksom ÅT dom! Den ända bloggen som jag läser för att den är bra är Kenzas.

För ett litet tag sen var Katrin Zytomierska med i Vakna med The Voise och sa vad hon tyckte om det. Hon har ju helt rätt. Det är bara snorungar som bloggar nu förtiden och dom riktiga bloggarna hamnar i skuggan, dom som faktist är seriösa och har bloggat i några år och inte som dom "nya bloggarna". 15-18 åringar som skriver om sina fjortisfyllor, förstora läppar och bröst hit och dit och tjafsar med varandra.
Men helt ärligt, det är ju roligt. Dom gör ju bort sig och man kan inte göra något annat än att skratta åt dom..

Kolla på klippet själva, hon har helt rätt.
http://www.youtube.com/watch?v=_dcSTfy_m28&feature=player_embedded






milla.


Kommentarer
Postat av: Therese

hmm jo jag håller nog med, men som Katrin som skall föreställa "vuxen" går ut och bokstavligt hotar någon på det sätt som hon gjort i sin blogg det kan ge oanade konsekvenser, ex polisanmälan. Låter ju mer som hon är avundsjuk på de som är yngre.

2009-09-01 @ 18:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0