9 oktober

HELG!

Idag händer det inte mycket men en sak vet jag att jag ska göra och det är att kolla på Idol. Sen ska säkert killarna spela tv spel så det blir nog inte någe mer tv tittande ikväll.

Men imorgon är det marknad här i Strängnäs, det ska bli skoj. Måste ju köpa choklad toppar sen tror jag det blir strumpor i år. Köpte aldrig de förra året. ;P


Nu ska jag ta en huvudvärks tablett och sen ringa Natti och beställa mat, de får bli hemkörning, jag orkar inte gå och hämta. Ja, jag är  l a t!

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

På lördag får du träna engelskan och träffa ett trevligt par från France. Och nära till marknaden har du ju. Ha det så bra!

2009-10-10 @ 08:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0