6 oktober

Dunder kväll!

Jajamen, ikväll är det massa bra på tv! Eller två bra saker som jag har längtat efter. Först klockan 20.00 är det Ugly Betty och sen klockan 21.00 är det Desperate Housewives. Som jag har längtat! Äntligen ska man få veta vad vem Mike gifte sig med. Hoppas det var SusanUgly Betty kommer jag inte ihåg hur det slutade.. :/ Det ska bara bli roligt att se det igen.


                  Desperate housewives och Ugly Betty ♥

              
   Och imorgon är det Greys Anatomy, nu är tv tablån back on track!






milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Du är otrooolig. Räknar upp en massa program som jag inte visste fanns...och är supernöjd. Grattis Milla, det är dig som reklamkanalerna flirtar med. Medelålders gubbar vill dom inte ha som tittare.

2009-10-06 @ 21:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0