30 oktober

Hej hej!

Jag kom nyss hem till Natta så jag passar på att låna hennes internet så jag kan skriva vad som hände mig igår. :P

Det var så att Linus köpte en lott för mina pengar som han vann 50 kronor på. Så igår innan jag och Natta sa jag till Linus att han hade en lott som skulle lösa in. Men då sa han att det var min lott för att det var för mina pengar som han hade köpt den.
När vi stod och kollade på Martin Stenmark gick vi in på Pressbyrån för att Natta skulle köpa något att dricka, då passade jag på att lösa in lotten. Jag tog två nya och vann 50 kronor igen. Då gick jag tillbaka och fick en dubbel lott som jag också vann 50 kronor på, så jävla tur. Då tänkte jag att jag tar två nya lotter igen men trodde verkligen inte att jag skulle vinna igen. Vad tror ni jag gör?! Jo jag vinner 50 kronor igen. Men då köpte jag inga nya lotter för då skulle jag säkert inte vinna så jag tog ut 50 kronor. ;D

Jag tror det var meningen att jag skulle bli 50 kronor rikare. ;P

Men nu har jag inte tid med de här mer, det är paaaaaty to night! Vi ska vara hemma hos Natta. Just nu är det jag, Natta, Emma, Linda och Anna här men Madde kommer också. Bara massa brudar!

 

Nej, in i dimman, TJING!

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer
Postat av: Therese

;-)) Sicken tur du har.. men du gjorde nog rätt i att sluta i tid..

2009-10-30 @ 18:34:50
Postat av: Natta

Klackarna i taket! :)

2009-10-30 @ 18:42:19
Postat av: mamsen

kul att du o Natta hälsade på efter ert tokshoppande i Tuna Park, kul med glada tjejor :)

2009-10-30 @ 23:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0