3 oktober

Tjola!

Just nu sitter jag hemma hos Natta, vi förfesta lite innan vi ska kila iväg på 60 år fest (de är 3 som fyller 20). Just nu är det bara jag och Molle här men sen kommer Sofia och Sara också. :) Det ska bli kul, det är en stor fest med massa människor, hoppas på en toppen kväll. :)

Igår blev det party, jag bestämde mig i sista sekund. Jag låg hemma på soffan och sega men så tyckte Madde att jag skulle hänga på så, så blev det. Jag hoppade in i duschen sen åkte jag upp till Emil och Madde. Där fixade jag mig sen började vi festa.

Vid 21 åkte vi vidare på till en annan fest. Där var vi tills det var dax att dra ut på krogen. Ute på krogen var det helt okej. Alla drog ju typ ifrån mig, men det fanns andra ute som jag umgicks med. :)

Idag har mina mor varit poå besök. :) Mycket trevligt bara det att hon aldrig kan låta bli att städa. Det får du sluta med mamma. ;)

Men nu ska jag åter gå till förfestande, TJARÅÅÅÅÅÅ!






milla.


Kommentarer
Postat av: mamsen

jag tycker det är kul att hjälpa till lite, det var jo mysigt att plocka lite när du skulle fixa i ordnig dig inför kvällen :)

2009-10-03 @ 21:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0