29 oktober

Hello

Jag sitter hemma hos mamma och är inne på Facebook. Jag har precis fått ett mail av Camilla där hon berättade lite saker.
Bland annat berättade hon att hon ska iväg och backpacka i Kina och lite runt där. hon kommer vara borta lite mer än en månad men sen i mitten av december kommer hon hem till Sverige och då har jag första tjing på henne!
Vi måste måste måste träffas då för jag saknar den galanfan så förbannat mycket!!


                                        KOM HEM NU!






milla.


Kommentarer
Postat av: camilla

aw vad söt du är! Jag saknar dig, SES SNAAAART ÄLSKLING!

2009-10-29 @ 12:23:29
Postat av: mamma

ni två är jo bara för söta....puss på er båda :)

2009-10-29 @ 12:58:54
Postat av: Lars

Roligt att få besök ikväll. Satan i gatan vad du ringde på dörren.

2009-10-29 @ 21:37:33
Postat av: molle

milla- nu är det snart helg helg helg helg helg.

das ist wunderbar!!

2009-10-30 @ 11:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0