24 oktober

HEEEJ!

Jag lever men mitt internet lever inte så bra, de ligger typ på dödsbädden. Som vanligt i slutet vad månaden. Det tar skit lång tid att komma in på en sida och då har man ingen lust att ens försöka. Det är därför jag inte har kunnat skriva.

Sen sist har det väl inte hänt något speciellt. Jag som har varit duktigt och tagit kort för att lägga in på bloggen och så men det har ju varit helt i onödan..

Men nu sitter jag hemma hos Molle och hon var snäll och lät mig låna hennes dator så jag kan få lite update om vad som händer i världen..

I dag blir det nog bara att dega i soffan och glo på film, jag ska låna nåra filmer av Molle hade jag tänkt. :)

De känns som att de här inlägget blev lite rörigt men så får de bli.. Vi får se när jag kan uppdatera nästa gång.
Ha det så bra allihopa!






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Oj vad man sov skönt i er soffa :-)

2009-10-25 @ 17:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0