20 oktober

Hej hej!

Imorse var det inte min morgon, jag var skit trött och jag försov mig! 20 över 7 ringde det i min telefon och jag blev skit förvånad och tänkte vem fan ringer så här tidigt (min klocka hade ju inte ens ringt, tänkte jag).

Då var det en kille som skulle komma till oss idag och börja fixa i vårat kök. Dom ska tydligen riva upp hela golvet, så vi ska få nytt. Han frågade om jag inte hade fått någon information om det av fastighetsägaren. Det har jag inte.
När jag kom hem en dag för några veckor sen var fastighetsskötaren där och han jag pratade med i morse. Dom var där för det hade läckt vatten i köket. Dom sa att dom skulle återkomma och säga till när dom skulle börja men de har dom inte gjort. Utan imorse ringde dom bara och frågade hur dom skulle kunna komma in.

Aja, man får väl se de på den posetiva sidan.. Vi får nytt golv i köket! :)






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0