20 oktober

WOHOOO!

Nyss ringde han som håller på hemma hos oss och sa att han hade fått reda på att jag var plattsättare. Då frågade han mig först om jag ville lägga golvet själv, alltså han anlitar mig. Men de sa jag nej till. Tycker det kan bli skönt att någon annan gör jobbet åt mig. ;D Hoppas dom är extra noga nu när dom vet att jag är plattsättare! ;P

Sen berättade han att vi får bestämma plattor själva! :D Fattar ni roligt, i alla fall för mig. :P Han sa vilket pris han får köpa plattor för, så får jag kolla upp det. Och eftersom jag har rabatt på kakelställen så kommer jag kunna hitta mycket finare plattor! :D

HAPPY HAPPY!






milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

faan va kul Milla !!!!

2009-10-20 @ 14:49:37
Postat av: Anonym

Grattis, kul att få bestämma själv.

2009-10-20 @ 19:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0