19 oktober

Tjolahopp!

Jag är hemma hos mamma och äter lunch just nu, idag blev det mat från pastahuset! Såå gott, varför har inte vi något liknande i Strängnäs? Fast jag är lite tråkig jag tar alltid samma sås. ;D

Igår hade jag en riktigt slappar dag. Jag gick upp vid halv 2, då förflyttade jag mig in till vardagsrummet och låg där i soffan med datorn i knät och tvn på. Skulle egentligen iväg och sola igår men det blev bara undra av, jag var för lat.
Jag och Linus tog oss till affären fram och tillbaka. På kvällen kollar vi på tv sen var de lägg dax..

Fan vad jag inte tycker om måndagar.. När klockan ringer på morgon vill man bara slänga den i väggen och somna om, men tyvärr går ju inte det. Man har ju ett jobb att sköta.
Sen är det inte alls kul att åka till jobbet för det är kolsvart ute på morgonen så det känns verkligen som att man går upp mitt i natten. Förut höll i alla fall solen på att gå upp bakom mig men så är det inte alls nu..






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0