16 oktober

FREDAG

Jag har ju färgat håret som ni ser. Igår hade ingen av mina jobbarkompisar sett de tills slutet av dan när jag träffade Jesse. När han såg mig trodde jag han skulle säga något om min hårfärg, han är ganska bra på att lägga kommentarer.. Vet du vad den blinde fan säger?!
" Har du nya glasögon? "
Jag direkt: " men va fan är du bilnd?! Jag har för fan färgat håret! "
Han: " Jahaaaaaa! Var det de som var annorlunda med dig idag.. "

Och typ nyss ringde min chef mig och frågade hur det gick. Jag höll just då på att packa in saker i bilen. Då sa han " Jag ser dig, har du färgat håret?!?! " Jag var nämligen och jobba i närheten av hans boende.. Han såg att jag hade färgat håret på typ 200 meters håll men Jesse såg inte att jag hade gjort de när jag stog 2 meter ifrån honom.

Jag ska äta klart min mat nu sen ska jag glo runt lite på nätet, känns som att det är mycket jag måste kolla idag.. 






milla. 

Kommentarer
Postat av: Therese

Säger bara en sak...MÄN!!

2009-10-16 @ 12:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0