16 oktober

Tjenixen

Jag sitter här hemma och väntar på att mat ska komma. Jag är svin hungrig. Anna kom precis hit, vi ska kolla på Idol ikväll. Natta kommer också över och kollar på de. :)

 

Imorse när jag kom ut till bilen så satt det en lapp frame på rutan. Först trodde jag de var en p-bot, men det var de inte, tur! Det var en lapp som de stod att jag inte fick parkera där. Fastigheten bredvid våran har en parkering för hyresgästerna och gäster. Så där har jag ställt mig dom senaste dagarna för där jag brukar stå (utanför mig längst gatan) har dom grävt upp så man kan inte stå där längre.
Plus att den där parkeringen som jag har stått på är det aldrig någon som står på, det kan vara en bil lite då och då. Varför inte bara låta mig stå där då?!

Ha en trevlig kväll, jag kanske skriver några radet senare!



                            Lappen som satt på rutan..


                    Parkeringen, som ni ser så står de ingen där..


                      Här brukar jag stå med bilen men de går ju inte..







milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0