15 oktober

Tudelilulu!

Jag är så förbannat trött, skulle kunna somna sittandes utan tvekan. Jag väntar på att klockan ska bli 21.00 så de börjar något på tv som är dugligt att glo på. Just nu sitter Linus och spelar tvspel och jag checkar runt lite på internet. Har inte så mycket att göra.

 

Imorgon är det fredag, FAN SÅ UNDERBART! Jag älskar fredagar, men vem fan gör inte de? Så fort det är måndag längtar jag till fredag. Helst fredag efter 4, då är jobbveckan klar.

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer, ska ta de så lugnt som möjligt! Imorgon har jag planerat att kolla på Idol, när de är slut kommer jag säkert gå och lägga mig. På lördag blir det middag med syster och två av mina kusiner. :) Fast jag har planerat att ta de lugnt då med.


                        Jag just nu, visst ser jag pigg ut?

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Du ser lite äldre ut som mörk. Mer vuxen :-)

2009-10-16 @ 08:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0