13 oktober

God lunch!

Jag sitter hemma hos mamma och äter lunch för första gången på länge. Jag köpte en Findus mat som var så där god. Jag ville testa något nytt men jag skulle köpte något som jag vet att man kan äta. Den här var inte så jätte god men sen såg god ut på kartongen. ;D

Nu när jag sitter och äter känner jag hur jävla ont jag har i en tand, tur att jag ska till tandläkaren den 22. Eller det kanske inte är så tur, de kommer nog bli dyrt. Fy fan för att behöva betala tandläkaren.

Efter jobbet ska jag till frissan! :D






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Du, Milla. Går du hos Folktandvården? Fråga efter fast månadskostnad. Kallas Frisktandvård och är regelbunden tandvård till fast pris. Brukar vara billigt när man är ung.

2009-10-13 @ 19:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0