12 oktober

Update

När jag kom hem började vi städa direkt, vi fick till och med hjälp av Pontus och Basse. Nu ser det ungefär ut som ett hem, plus att vi har tvättstugan och den är klar om en timme, så jäkla skönt!

 

Det gick helt okej på jobbet, seg som vanligt på måndagar. Hoppas den här veckan går fort som dom senaste veckorna har gjort. När jag tänker efter.. fan vad fort september gick! Och snart har halva oktober gått! Dagarna bara rusar iväg!

 

Vi var nyss inne i tvättstugan och stod och hängde upp tvätt så kommer det en granne och jag står med bött hår i en knut på huvudet och rosa pyjamas byxor med pandor på. Haha, lite pinsamt. Och jag vet vem tjejen var hon är lika gamla som mig och känner mina kompisar. Hoppas hon inte känner igen mig. :P


                       Så här mörkt var det när jag åkte till jobbet idag! :O


                                                 Mina snygga braxer!







milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Inte fotografera när du kör bil. Fyyyyy!

2009-10-12 @ 22:14:06
Postat av: sussu

söta byxor juu :)

2009-10-13 @ 00:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0