11 oktober

God kväll

Jag sitter i soffan och väntar på att Privileged ska börja.

Igår blev det en lyckad kväll! Det började med att Anna kom hit och vi fixade oss lite. Sen skulle vi dra och käka trodde hon! Men de skulle vi inte, vi skulle hem till Sofia för där väntade alla andra tjejer som hoppade fram och överaskade henne. För denna kväll blev det till att fira henne. :)

 

Det blev förfest hos Sofia sen drog vi till BK där det bjöds på dans och skratt. Efter de drog jag Emil, Dan och Anna på efterfest, där Madde hade varit hela kvällen för hon var lite osmart och glömde sitt legg så hon kom inte in.

 

Idag har jag bara segat, alla killar har varit här och spelat tvspel och jag har suttit med datorn och spelat spel på Funplanet, hur länge sen var de inte man var inne där!? Haha..

Nu är killarna iväg till affärn för att köpa lite gott medans jag ska kolla på tv. Sen vet jag inte vad som händer. Får se om dom hyr Bert för dom har varit sugna på att se på de i flera timmar.

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0