10 oktober

Uppe med tuppen!

I alla fall för att vara en helg. ;) Jag ställde klockan på halv 11 så jag inte ska sova bort hela dagen. Måste ju hinna med en hel del idag..

 - Fixa mig
 - Möta mamma, Christoffer och hans två vänner från Frankrike

 - Gå på marknaden

 - Hinna till systemet

 - Änna kommer hit efter hon har slutat jobbet 

 - Vi ska fixa oss sen dra iväg och käka!


Linus har satt på musik som strömmar i hela lägenheten, man har kommit i stämning för dagen. Men jag får faktist en liten känsla av julafton. :/ Hehe, myspys!

 

Nej nu måste jag gå och fixa mig. Madde, Emil och Dan plingade nyss på dörren och frågade om vi skulle med på marknaden. Jag måste skynda mig nu, tjingeling!

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0