10 oktober

Puh

Nu har jag så ont i fötterna! Har gått på marknaden ett tag med MaddeEmil och Dan. Jag och Madde letade efter strumpor sen när vi gav upp och gick till ett stånd så fanns det inga fina men vi köpte ändå. Nyss när jag gick tillbaka hem från bastuloppet hittade jag de perfekta strumpståndet! Något besviken!
Som sagt såg nyss bastuloppet med mamma, Martin, min bror och hans franska kompisar. Förstår inte hur dom tänker när dom ställer upp på de..? Dom får ju inte ut något av det, wow dom får vara med i en klubb i skolan.. Min skola hade inget sånt och jag klarade mig mycket bra utan det, plus att jag slapp skämma ut mig..

Om lite mer än en timme kommer Anna hit, då ska vi som sagt börja fixa oss och ladda inför ikväll! :)

 

Jag tänkte äta lite choklad toppar nu om jag införskaffade mig idag. ;)

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Hoppas chokladtopparna smakar bra. Ha det så kul ikväll.

2009-10-10 @ 16:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0