1 oktober

Inne på oktober nu

Jag är ny-hem-kommen från jobbet. Idag fick jag lov att jobba över, vi var tvugna att bli klara med 6 kök tills imorgon. Så nu är dom satte. Mot slutet var det lite stressigt, var tvungen att att skynda mig så jag hann till Erikstedt (en kakelaffär) för att hämta grejor tills imorgon. Och dom stänger klockan 18 och vägrar svara när jag ringer för att säga att dom ska vänta på mig.

Så i slutet var jag dung sur av svett och helt röd i ansiktet, kändes som värsta träningspasset. Upp och ner på stege, plocka undan, diska verktygen mm..


    När jag åkte hem idag var det solnedgång bakom mig och månen framför mig..
Var tvungen att ringa in den så ni ser vart den är på bilden för den syns inte mycket.

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Sol och måne samtidigt. Coolt :-)

2009-10-01 @ 18:47:50
Postat av: Anonym

Häftigt med sol o måne samtidigt :)

2009-10-01 @ 19:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0