8 november

Tjenixen!

Jag sitter och kollar på Idol reprisen. Vi kollade ju inte så mycket på det i fredags, bara på vissa låtar.. Men vi fick veta vem som åkte ut och så men nu tänkte jag kolla på det och höra vad som sas också.. Alltså, SHIT (!) vad Erik är duktig!!!

 

Obs, LÄS!
Just det! Min mobil är lite trasig, jag ser inget alls på displayen längre så jag har bytt till en av min gamla mobiler och den är också trasig.. Den går de inte att ringa till, eller det går att ringa till men de är ingen idé för det är bara jag som hör den som ringer. Så vill ni mig något så får ni smsa mig. Jag ska köpa Martins gamla telefon men hans nya är inne på lagning så han måste ha den just nu. Men sen när han har fått sin ska jag köpa hans gamla. :)

 

Jag börjar även bli lite hungrig så jag tänkte kanske göra en omelett, jag har typ aldrig gjort de så jag får se hur de går. :P Jag meddelar senare hur de gick. ;)






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0