8 november

Sån jäkla tönt..

.. oh yes I'm! Jag sitter och kollar på Biggest loser, det är sista veckan och någon av dom som är kvar kommer att vinna. Nyss fick dom se sin resa i programmet och se hur mycket dom har gått ner och förändrats. Dom satt och grina, jag satt med tårar i ögonen. Jag är en sån mes! Haha, jag grinar för typ allt på tv. :P
Det är dubbel avsnitt så snart börjar de andra avsnittet och då hoppas jag att man får se vem som vinner så de inte fortsätter nästa vecka..

Efter de är slut ska jag hoppa in i duschen och fräsha till mig lite.


       Så här blev omeletten, de blev med bacon i och sen några skivor gurka.. :)
     Jag tycker jag lyckades ganska bra, de blev inte äckligt och jag fick i mig allt.







milla.

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

du har jo blive rena köksmästarn...grattis :-) :-)

2009-11-08 @ 19:50:54
Postat av: sussu

åh de såg gott ut. Puss sussu

2009-11-09 @ 02:05:50
Postat av: Lars

Kul att du testar att laga olika maträtter. Du är säkert duktig på matlagning och bättre blir det ju mer du lagar.

2009-11-09 @ 12:19:04
Postat av: milla

Oh yeah, jag är en riktigt mästerkock!

2009-11-11 @ 11:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0