7 november

Oj oj oj..

.. vilken kväll! Det var hur kul som helst, vi kom igång hemma hos mig och ute på krogen spelade som skit bra musik så man kunde knappt gå från dansgolvet. Stämningen var på topp och Natta ändrade sig och hängde med ut! :D Hon fick smaka dricka av oss sen var hon på g. ;)

Det var länge sen jag la upp bilder efter en kväll med lite bravader men här kommer lite bilder!


                                         My outfit!


        Haha, jag fick en kexchoklad av Ellen, lite intern skämt!
                                    Nåra fattar de! ;D


                                      Lika som bär?


                                            ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


                                       Party party!


                                             Ellen


                       Anna spelar gitarr på mitt ben ;D


                                            Yeah!


                Nu tänker jag inte skriva något under bilderna,
                             dom får tala för sig själva.

 

 

 



 

 






   Denna bild får avsluta, detta är inne på Underbar på dansgolvet.






milla.


Kommentarer
Postat av: Therese

Totalt galna men härliga..;-))

2009-11-07 @ 14:34:22
Postat av: mamma

ni gör som dom kungliga när dom partar dansar på bord o stolar... det ser roligt ut :)sen har jag missa nåt.. du har jo en tvillingsyster???!!!! ni blev jo annu mera lik efter att ni byta hårfärg...kul:)

2009-11-07 @ 16:06:02
Postat av: Natta

Tack för en jätte rolig kväll :D

2009-11-07 @ 17:04:26
Postat av: Lars

Roliga bilder. Skitkul att se!!! Ni rockade loss ordentligt.

2009-11-07 @ 21:32:05
Postat av: elle

wowww vilka bilder...blir glad av dom!!!!!!!!!!!!!

2009-11-07 @ 23:22:14
Postat av: milla

Ja, galna är vi och kul som fan har vi! Det ser ni ju själva på bilderna. ;D



Natta - tack själv! Det var kul att du ändra dig och hängde med ut! :D

2009-11-11 @ 12:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0