7 november

Hej hej!

Jag ligger i soffan och har lite tråkigt. Natta drog för en stund sen. Först gick vi en liten promenad till hennes mamma, satt där ett tag och pratade. Sen kilade vi till affären och införhandlade lite gott till kvällen. När vi hade varit i affären gick vi hem till mig och kollade på tv.

Som sagt nu har jag lite tråkigt men jag är ganska trött så jag funderar på att somna till lite på soffan. ;) Så skönt att bara kunna göra de utan att känna ångest för att man måste flytta sig till sängen för att man ska upp tidigt dagen efter..


                                            Så här kul har jag de. ;D







milla.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sötnos! hahah

2009-11-08 @ 13:45:00
Postat av: elle

sååååå söt man kan bli!!!!!!

2009-11-08 @ 18:23:00
Postat av: milla

Ja, visst blev jag söt, är riktigt nöjd själv. ;D

2009-11-11 @ 11:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0