5 november

Lunch

Japp, nu har jag ätit min matlåda och resten av lunchrasten tänkte jag faktist lägga mig och vila lite. Jag har ont i huvudet och ont i min arm.
Idag måste jag jobba över igen men det blir inte lika länge som igår, idag blir de max 1 ½ timme. Det är ganska skönt.

Det snöar massor idag! Även fast de inte lägger sig på marken så lägger de sig på hustak och lite annat. Det är i alla fall ett steg framåt till vita gator och massa mys! :)


                                             Så här ska det se ut! ;D






milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Det är inte roligt med slask. Bättre när det ligger kvar. Blir lite ljusare då och mindre råkallt.

2009-11-05 @ 20:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0