5 november

God kväll

Jag och Anna har precis kollat på Inlåst. Alltså man vill verkligen att det ska gå bra för dom där killarna och att dom verkligen tar tag i sitt liv nu. Sen skulle de inte göra något om de kommer en ny del med nya ungdommar, kanske tjejer?

På tvn nu går de Europe Music Awards 2009, kul att se massa artister uppträda och få priser. :)

På tal om uppträdande så skulle jag och min syster varit på Lars Winnerbäck idag. Tur att jag hann sälja biljetterna förra veckan för konserten var inställd. Synd för dom som skulle på den.

 

Jag ska fortsätta kolla på de här..

Och kom ihåg, DET ÄR FREDAG IMORGON! :D:D

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Oj, jag visste inte att den var inställd. Ska du försöka få biljetter till någon annan spelning med Winnebäck?

2009-11-06 @ 07:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0