4 november

Sorry!

Jag har inte kunnat uppdaterat på hela dagen. På lunchen var jag inte hos mamma och åt, så jag hade ingen tillgång till dator och internet. När klockan slog 4 slutade jag inte jobba, jag var tvungen att jobba över. Jag kom hem typ nyss, vid 8.
Då hade Linus gjort mat så det var bara sätta sig och äta direkt. Så himla skönt (!), slippa ställa sig att laga mat när man har jobbat över 12 timmar. Jag ska inte klaga, jag valde de själv och jag får pengar för det. Penger sitter ju aldrig fel, de vet väl vem som helst. ;)

Ingen kan ju ha missat att det snöade idag! :D Jag blev så himla glad där jag såg de. Tyvärr är det ju inget som lägger sig på marken. :( 
Jag ville bara hem och sätta på julmusik som jag tänkte göra när jag kom hem men nu har jag lite ont i huvudet så julmusik får vänta tills nästa gång jag har lite julkänslor.
Innan jag kom hem var jag inom affären och handlade lite, då köpte jag lussekatter och julmust. De ni! ;) Älskar julen: massa snö, mysig stämning, papparkaksdeg (har jag redan ätit denna vinter, sååå gott!), julmusik och jussebullar.

 


        Första snön, jag försökte få lite bildbevis men jag vet inte om jag lyckades.
              Det var ganska svårt för snöflingorna idag var ju inte så stora. ;P






milla.


Kommentarer
Postat av: elle

älskar oxå när det snöar :)

2009-11-04 @ 22:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0