3 november

TAGGAD!

Jag har bestämt mig, JAG SKA FIRA NYÅR I BARCELONA! Camilla frågade mig förra veckan om jag ville komma ner till nyår och fira det med henne och nu har jag funderat klart, jag ska fan ner! Det ska bli så jävla kul men ändå nervöst. Jag är inte den som firar såna här saker långt bort. Fast det är nyår och inte julafton, tur de! Det hade jag aldrig klarat. ;P

Det ska även bli kul för första gången jag och Camilla träffades var på ett nyår, för 4 år sen! Då bytte vi nummer och msn, ingen var seriös med de men en månad senare fyllde jag år och hon bjöd mig på fika! ♥
Så babe, vi ska fira våran 4år dag och det ska bli så jävla kuuuul! ;D


             Detta är en gammal bild på mig och Camilla.

   Bilden är ifrån första gången Camilla var ute på krogen! ;D


            På den här bilden är Camilla färdig för 
                      nyårsfirande, 2006/2007!







milla.


Kommentarer
Postat av: Natta

Fan va kul :D

2009-11-03 @ 19:52:21
Postat av: Lars

Vad bra idé. Hoppas det blir toppenkul. Jag tror att dom kan fira nyår duktigt bra i Barcelona. Party hela natten.

2009-11-03 @ 20:30:45
Postat av: mor

oj va kul, det blir roligt för er att träffas:)

2009-11-03 @ 21:04:28
Postat av: ELLEN

FUCK YOU milla, barcelona är en helt sjukt underbar stad med gryyyyyyyyymt party! :D kommer nog bli grymt att fira nyår där! :D jag är avundsjuuuuuuuuuuuuk.

2009-11-03 @ 21:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0