3 november

Natti natt!

Jag hade hoppats att min tv kväll var slut nu för jag är trött och har spagetti armar på grund av arbetet idag. Men min tv kväll är inte slut än. Just nu är det Christine och efter det är det Brothers and Sisters. Jag tycker inte om tisdagar för det blir så sent men ändå är de bra för de är massa bra på tv.

Jag ska nog bädda ner mig i soffan och somnar jag så gör jag.
Jag försökte ju i alla fall. ;D


                          Det här är varför jag har spagetti armar just nu,
                               kommer säkert ha träningsvärk imorgon.






milla.


Kommentarer
Postat av: Anna

ja den där grejjen var ju inte liten, du kommer få super muskler på armarna Milla ;)

2009-11-03 @ 22:23:43
Postat av: Anonym

faan vilken tjej du är!!!!!! HÄFTIGT

2009-11-03 @ 22:53:44
Postat av: Therese

Du är så rolig, tänkte på det inlägget du hade om kläder och att du ville ha lite festkläder, sen ser man ovan bild och det är så häftigt att se motsatserna. Ena bilderna är på dig i arbete, som inte är vilket jobb som helst och andra bilder på en festklädd tjej som är "piffad" det är kanonfina motsatser. Du ska va glad som har det jobb du har och sen kunna klä upp dig till både vardags o fest..kram

2009-11-04 @ 19:09:56
Postat av: Lars

Var glad att det inte är bensindriven bilhammare. Eldriven är lite smidigare. Men jobbigt är det, eftersom man kramar handtagen hela tiden.

2009-11-04 @ 20:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0