3 november

Tjenixen!

Ugly Betty har precis börjat så nu har min tv kväll där med börjat. Tidigare ikväll har jag och Molle tagit en liten promenad.

Efter promenaden skulle jag och Linus iväg och käka på McDonalds men vi bestämde oss för att äta på Natti istället. På vägen dit passerade vi kinarestaurangen som vi brukar äta på när det blir kinamat och blev sugna på det, så vi vände och åt kinamat.
Men när vi satt där och kollade i menyn ville vi inte ha det men vi kunde ju inte gå därifrån när vi hade satt oss.

De tog lite tid att skriva de där, fasnade lite då och då i Ugly Betty. ;D

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe beslutsångest ;)



så jävla fint när månen lyser på vattnet med de e lite spökligt oxå,men fint...:) kram

2009-11-03 @ 21:00:17
Postat av: mamma

jag sitter här hungrig o det blir inte bättre utav att titta på eran mat...Sen är jag väldig avis på att ni har vattnet så nära, fint med månen:)

2009-11-03 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0