27 november

Tjohoo!

Jag är hema hos mamma och äter lunch, idag blev de skomakarlåda. Helt okej gott faktist. :)
Jag känner mig lite stressad idag för jag måste hinna med en massa saker innan det kommer ungefär 17-18 tjejer hem till mig. Ikväll har jag ordnat en liten tjejkväll. :)
Hoppas kvällen bli riktigt jävla lyckad! Kul att så många kunde komma. :)

Nu på lunchen tänkte jag hinna med att byta julstjärnorna som jag köpte igår. Dom såg lite fjuttiga ut i våra fönster så jag måste hitta två andra som är lite större.

Har inte tid att skriva mer, måste få i mig maten och åka vidare. Tjing!






milla.


Kommentarer
Postat av: Tjena!

Hoppas att det löste sig med stjärnorna. Det blir snyggt i dina fönster med två lika.

2009-11-27 @ 18:26:43
Postat av: mamma

Ha det så kul med tjejkvällen!!!! :)

2009-11-27 @ 18:58:57
Postat av: Lars

Tjena.

Blev det en bra fest?

2009-11-28 @ 10:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0