25 november

Nu är de kvällen

Jag har inte haft tid att skriva idag. Jag åt inte lunch hos mamma och när jag kom hem började vi fixa i köket på en gång. Sen drog vi till affärn och pantade, det lönar sig att ha folk här hemma 24/7, vi hade pant för över 100 kronor! :O

Sen skulle vi bara handla smör och bröd men de blev en hel del mer, lite jul saker också. :P


               Så här blev den i år. ;D


                          Golvet är klart, så här blev det.. 
                 Ursäkta röran men de var mitt i städningen.







milla.


Kommentarer
Postat av: Therese

Va fint det blev.

2009-11-26 @ 05:52:35
Postat av: mamma

Det blev så fint, kommer snart o kollar alt:)

2009-11-26 @ 14:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0