24 november

God kväll

Jag har nästan precis kommit hem. Jag möttes av ett klart kök. :) Fast golvet måste torkas av innan man kan ställa tillbaka allt.

Mamma ringde mig förut och sa att hon hade en överaskning till mig och Linus. Men jag orkade inte åka dit efter jobbet för jag har ont i huvet och de är så mycket trafik efter 4, då tar de år att komma fram och jag ville bara hem. Jag fick reda på att hon hade gjort julskinka till oss! Fattar ni hur jäkla gott och vilken super mamma jag har! :D
Förlåt om jag inte lät så glad i telefon men jag var lite stressad och ville bli klar med de jag höll på med.

Btw, det är löning imorgon! :D






milla.


Kommentarer
Postat av: mamma

Du är förlåten vännen:)Jag vet jo hur du låter när du har ont i huvet o är stressa så det är lungt. Kul att golvet o vägger blev klara idag!!!

2009-11-24 @ 17:04:48
Postat av: Lars

En film om mamma: http://www.tackfilm.se/?id=1259077117870RA24

2009-11-24 @ 17:07:11
Postat av: Natta

Julskinka är ju de man mest längtar till på julen :D

2009-11-25 @ 10:22:26
URL: http://nathalieericsson.blogg.se/
Postat av: milla

Nu har jag smakat den, jag säger bara MMMMMMMMMMMMMM! Så jävla god!

2009-11-25 @ 18:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0