21 november

GOOOOOD MORGON!

 

Eller typ, jag kanske gick upp för en halvtimme sen. Igår blev de en toppen kväll! Jag och Molle satt som sagt här hemma hos mig med lite tända ljus, Idol, glatthumör, alkohol.. Och även lite sällskap av Natta en stund. :)
Vi blev lite dans sugna och gick till Underbar. Vi kom så sent så vi tyckte de var lite surt att få betala 100 kr för typ 40 min eller hur länge vi nu var där.. Då var tjejen i kassan snäll och lät de bli betala-för-en-gå-in-två. ;D

Tyvärr låg min kamera på laddning igår så det blev inga bilder tagna.

Idag ska vi åka till mamma där vi ska fira Christoffer som fyller på måndag. :) Det ska bli trevligt och gott att få mammas mat! :D


                     Så här pigg ser jag ut att vara just nu

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0