2 november

Hungrigt!

Men det går snart över, jag sitter och äter tomtegröt och dricker mjölk. Det är inte helt fel!
Idag märktes det att det var tråkmånad. När klockan ringde ville jag verkligen inte gå upp, jag låg och gnällde ett tag på att jag ville fortsätta sova men sen kom jag upp.
Jag gjorde mackor som jag åt i bilen. Ibland går det bra att äta mackor beroende på vad jag har för pålägg och idag hade jag salami som jag trodde skulle gå bra. Men det gjorde det inte för tillslut kändes som en stor slemig klump i munnen och jag fick kväljningar. Macka är inte min grej..

Men vad ska jag då äta till frukost. Det måste vara något som är lätt att äta för jag ska ta med mig de i bilen när jag kör. Några förslag? Just de, det ska inte ta lång tid att göra på morgonen, det har jag inte tid med, jag vill sova till max! ;D
                                                                                                                           220





milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Risifrutti lättsockrad finns i två varianter - jordgubb och hallon/persika.

2009-11-02 @ 17:31:36
Postat av: elle

drickyoghurt, knäckemacka o en frukt...lycka till :)

2009-11-02 @ 18:46:44
Postat av: Therese

Gör en stor smoothie på en massa nyttiga frukter o lite yoghurt, både mättande o gott

2009-11-02 @ 19:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0